Söndagen den 13 september

Hallihallå! Så var ännu en helg till ända snart iallafall!

Insåg att jag inte uppdaterat på typ en vecka... hmmm jaja bättre sent än aldrig. Veckan som gick innehöll träning, skola, tur till Ikea i Linköping och lite pizzabak och bio och allmänt varande och pysslande.
På ikea köpte jag ljus... ahh typ den vanligaste produkten som folk köper där skulle jag tro... På vägen hem så åkte vi in på City Gross å där hittade jag ett fantastisk snyggt/fint betong konstverk. typ en betongplatta med ett utskuret hjärta i. Så nöjd! hittade även blomjord vilket jag behöver.
På fredag kväll så bakades det pizza i goda vänners lag och kollades på tv!
Lördagen innehöll omplantering av blommor målning av en kruka. Städning av utrymmet under diskbänken, vilket var välbehövligt.
Senare på kvällen gick jag på bio! toklängesen jag var på bio själv! Något jag kan rekomendera! Såg en amerikansk romantisk komedi The ugly truth den var mycket underhållande å rolig å är man på bio själv kan man skratta när man vill! Bra filmmusik i den oxå vilket är viktigt.

Söndagen innehöll lite skolarbete och matlagning och lite bakning. Hann med en tur runt strömmen oxå, gött å komma ut å få lite luft. plockade även rönnbär som jag ska trä upp på tråd imorgon på syjuntan!

Imorgon blir det en heldag i skolan 8-17. först rörelse på förmiddagen och sen drama på eftermiddagen. Efter det ska jag till polisen för att kolla om de fått in min cykel, vilket de nog inte har fått men då ska jag få en stämpel iallafall! Så jag äntligen kan skicka in det till försäkringsbolaget. Efter det blir det syjunta!

Ta hand om er vänner!

Kram från Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0