Tisdag den 15 september

Tisdag! Gött!
Gårdagen innebar att jag gick en sväng till polisens cykelvisning och tro det eller ej så fanns min cykel där! Den blev ju stulen i mitten av maj och efter det har jag polisanmält det och kollat med försäkringsbolaget hur jag ska gå tillväga! Men nu slipper jag allt det! Så himla skönt! Jag var som ett barn som fått en ny cykel igår kväll. Ramnummret stämde inte men eftersom orginallås och min nyckel funkade och jag hittade andra kännetecken exempelvis lite deformation på cykelkorgen och sen en litet smält prick på min sadel!
Pumpade däcken och den funkar finfint!

Idag har jag varit och tränat, jag och pensionärarna... gympan har kallats seniorgympan men jag och min kompis sänkte medelåldern rätt så bra! Skönt å leva upp till mina smygpensionärs fasoner! 

Efter det blev det hem och laga mat och läsa och göra kort till syster och kompis som fyller år! Efter det tog jag bussen ut till min nya vfu plats och träffade min handledare. Kändes bra, men lite nervöst... ska ju vara i skolan nu. Men det kommer nog gå bra!

Efter det så gick jag till ica och handlade lite frukt och satte mig på stadsbiblan... miljöombyte är bra när man ska läsa! Finns ju så mycket annat att göra hemma... finns ju en hel del att titta på på biblioteket oxå! Hittade en härlig trädgårdsbok som jag ska granska!

Hemma igen så satte jag igång å läste, måste ju verkligen läsa klart boken till på torsdag, nu har jag kanske drygt 50 sidor och det ska jag pressa imorgon. 

Ganska ointressant inlägg men en beskrivning av mitt liv just nu....

NU blir det lite allmänt plock och pyssel som det blir i ett hushåll!

Kram på er vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0